העיתון המקצועי לענייני מסים

עורכים מקצועיים: יעקב גולדמן, עו"ד. אורי גולדמן, עו"ד
מנהל מערכת: אורי גולדמן, עו"ד

יום ג' 17.09.2024

תסדיר: 2024-09-17

פרופ' רות פלאטו-שנער

פרופסור פלאטו-שנער היא מהמומחים הבולטים בארץ בתחום דיני הבנקאות.
היא מחברת הספר "דיני בנקאות – חובת האמון הבנקאית" (2010). כמו כן היא פרסמה עשרות מחקרים ומאמרים בכתבי עת מובילים בארץ ובעולם, בסוגיות שונות בדיני בנקאות ומשפט מסחרי ועסקי. בימים אלו היא שוקדת על כתיבת ספר בדיני שטרות יחד עם פרופסור אהרון ברק, נשיא בית המשפט העליון לשעבר, וכן עורכת ספר בנושא "חובת האמון במשפט הישראלי".
 
פרופסור פלאטו-שנער עבדה בעבר כעורכת דין במחלקה המשפטית בהנהלה הראשית של בנק לאומי. כיום עוסקת בעיקר בפעילות אקדמית. היא מלמדת בבית הספר למשפטים ובבית הספר למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה. כמו כן היא עומדת בראש המרכז לדיני בנקאות אותו ייסדה במכללה. תחומי התמחותה: דיני בנקאות, רגולציה פיננסית, אמצעי תשלום, משפט מסחרי.
 
פרופסור פלאטו-שנער הוזמנה כחוקרת אורחת למוסדות מחקר יוקרתיים: המכון למחקר השוואתי בלוזאן, שוויץ; מכון מקס פלאנק למשפט פרטי בהמבורג, גרמניה; הפקולטה למשפטים באוניברסיטת הרווארד; ועוד. בגין עבודתה המחקרית היא זכתה במספר פרסים ומילגות.
 
פרופסור פלאטו-שנער היא מרצה מבוקשת בכנסים שונים, אקדמאיים ומקצועיים.
בנוסף, היא מרכזת השתלמויות ומרצה פעילה במכון להשתלמות של לשכת עורכי הדין, במכון להשתלמות שופטים ובפורומים נוספים. במסגרת תפקידה כראש המרכז לדיני בנקאות במכללה האקדמית נתניה, יזמה כנסים רבים בסוגיות בנקאיות שעמדו במרכז השיח הציבורי.
 
פרופסור פלאטו-שנער מקדישה מזמנה גם לפעילות ציבורית. היא מכהנת בנציגת הציבור בהנהלת הקרן למימון תובענות ייצוגיות; חברה בוועדה הציבורית של ארגון מעלה – עסקים מנהיגים אחריות חברתית, העוסקת בקביעת דירוג מעלה ומדד מעלה לחברות ציבוריות; חברה בוועדה לבדיקת תוכניות הלימוד במשפטים במועצה להשכלה גבוהה; מכהנת כראש תחום אתיקה בעסקים ובפיננסים במרכז לאתיקה בירושלים; ועוד.
 
 

מס פקס בע"מ
רח' החשמונאים 90
קומה 2
תל אביב ת.ד 20445

טל. 03-6966733
פקס. 03-6966744

info@masfax.co.il

 

 

 

אין האמור באתר מהווה יעוץ משפטי, יעוץ מקצועי, חוות דעת, סקירת המצב המשפטי ו/או הדין הרלבנטי.

ליעוץ משפטי ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין גולדמן ושות'

הנני מסכים/מסכימה לתקנון האתר.