עפ"י הודעת רשות המסים , ביום 5.12.23 , עוכב יועץ מס ועו"ד בן 47 מבית שמש (שמו אסור בפירסום) בחשד להונאה ומרמה של רשויות המס על ידי הצגת אישורים מזויפים על שירות מילואים פעיל במלחמת חרבות...
עפ"י הודעת קבוצת עזריאלי לבורסה, הוחלט בקבוצה על סגירת אתר האונליין עזריאלי.קום.
ההחלטה הגיעה אחרי שש שנים שבהן האתר פעל ונגרמו לו הפסדים של כ-330 מיליון ₪.
בהודעה לבורסה צויין, כי: "לא...
עובדי רשות המסים עוסקים בפעילות התנדבותית של לחיזוק הקשר עם הקהילה.
בעת המלחמה, עובדי הרשות ארגנו מגוון מיזמים ותרומות לסיוע וחיזוק התושבים המפונים, ולכוחות הביטחון הפרוסים בכל המדינה.
כך למשל...
מהדוח השנתי לפניות הציבור, לשנת 2010 עולה, כי חל שיפור בטיפול בפניות ציבור, זמן הטיפול הממוצע בפנייה עומד על כ- 7 ימים (תשובה סופית). בשנת 2009 עמד זמן הטיפול הממוצע בפניה על 9 ימים. מערכת מפ"ל, בניהולה של גב' יעל שביט, סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות ברשות המסים, הינה מערכת ממוחשבת לטיפול בפניות לקוחות המועברות באמצעות האינטרנט ונענות באמצעות מערך של כ- 100 מנהלי פניות. המערכת פותחה במטרה להתמודד עם ריבוי הפניות באינטרנט, במגמה לשפר את השירות ולייעל אותו, תוך צמצום הצורך במפגש פרונטאלי של האזרחים עם עובדי הרשות. בנוסף לצמצום משך הזמן הממוצע לטיפול בפניה, הורחב בשנת 2010 הטיפול בנושאים שונים. רצ"ב הדו"ח המפורסם באתר הרשות.