העיתון המקצועי לענייני מסים

עורכים מקצועיים: יעקב גולדמן, עו"ד. אורי גולדמן, עו"ד
מנהל מערכת: אורי גולדמן, עו"ד

יום ו' 22.11.2024

תסדיר: 2024-11-22

הרשות משפרת את השירות לאזרח

גירסה להדפסהגירסה להדפסה
מספר הגיליון: 
580
תאריך: 
19/05/2011

מהדוח השנתי לפניות הציבור, לשנת 2010 עולה, כי חל שיפור בטיפול בפניות ציבור, זמן הטיפול הממוצע בפנייה עומד על כ- 7 ימים (תשובה סופית). בשנת 2009 עמד זמן הטיפול הממוצע בפניה על 9 ימים. מערכת מפ"ל, בניהולה של גב' יעל שביט, סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות ברשות המסים, הינה מערכת ממוחשבת לטיפול בפניות לקוחות המועברות באמצעות האינטרנט ונענות באמצעות מערך של כ- 100 מנהלי פניות. המערכת פותחה במטרה להתמודד עם ריבוי הפניות באינטרנט, במגמה לשפר את השירות ולייעל אותו, תוך צמצום הצורך במפגש פרונטאלי של האזרחים עם עובדי הרשות. בנוסף לצמצום משך הזמן הממוצע לטיפול בפניה, הורחב בשנת 2010 הטיפול בנושאים שונים. רצ"ב הדו"ח המפורסם באתר הרשות.
 

מס פקס בע"מ
רח' החשמונאים 90
קומה 2
תל אביב ת.ד 20445

טל. 03-6966733
פקס. 03-6966744

info@masfax.co.il

 

 

 

אין האמור באתר מהווה יעוץ משפטי, יעוץ מקצועי, חוות דעת, סקירת המצב המשפטי ו/או הדין הרלבנטי.

ליעוץ משפטי ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין גולדמן ושות'

הנני מסכים/מסכימה לתקנון האתר.