העיתון המקצועי לענייני מסים

עורכים מקצועיים: יעקב גולדמן, עו"ד. אורי גולדמן, עו"ד
מנהל מערכת: אורי גולדמן, עו"ד

יום ו' 18.10.2024

תסדיר: 2024-10-18

מכנס עוה"ד באילת: עיקרי הפעילות הקרובה

גירסה להדפסהגירסה להדפסה
מספר הגיליון: 
703
תאריך: 
29/05/2014
ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי הסביר בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין את עיקרי פעילות הלשכה בחודשים הקרובים. בין היתר:
על שינוי מבנה הלשכה והסדרת ההתמחות וההסמכה: "שרת המשפטים מבינה ורואה את החשיבות בשינוי מבנה הלשכה שהוא בגדר הכרח שאין לדחות אותו – המשפיע באופן ישיר על יכולת הלשכה לפעול, וכן שינוי מהותי בהסדרת ההתמחות וההסמכה של ציבור עורכי הדין לעתיד. עניינים אלה, כפי שסיכמתי עימה, יטופלו במהלך החודשים הקרובים..."
עו"ד ברזילי אף העביר ביקורת בנושא פעילות המחוזות החורגת מהסמכויות הניתנות להם בחוק, בטענה, כי "מנהלים מאבקי שליטה על רקע פרסונאלי באופן אשר פוגע בציביונה של הלשכה" וציין כי הדבר יתוקן בתיקון חקיקתי ע"י שרת המשפטים.
על נוהל שינוי מועדי דיון שקבע נשיא בית המשפט העליון: "לשכת עורכי הדין סבורה, כי חסרונותיו של נוהל זה עולים על יתרונותיו וכי הוא טומן בחובו קשיים רבים, ביניהם התערבות ברורה בשיקול הדעת השיפוטי הנתון לכל שופט לפי הוראת סעיף 2 לחוק יסוד השפיטה... הוועד המרכזי מינה השבוע צוות חירום אשר הוסמך לפעול במיידי ליישום צעדים אופרטיביים להתמודדות עם נוהל זה. הלשכה בראשותי לא תסכים לקבל נוהל זה במתכונתו הנוכחית". 
עו"ב ברזילי אף ציין את כוונותיו להתמודד בבחירות הקרובות ללשכה שתערכנה בעוד כשנה.

מס פקס בע"מ
רח' החשמונאים 90
קומה 2
תל אביב ת.ד 20445

טל. 03-6966733
פקס. 03-6966744

info@masfax.co.il

 

 

 

אין האמור באתר מהווה יעוץ משפטי, יעוץ מקצועי, חוות דעת, סקירת המצב המשפטי ו/או הדין הרלבנטי.

ליעוץ משפטי ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין גולדמן ושות'

הנני מסכים/מסכימה לתקנון האתר.