מערכת לטיפול בפניות לקוחות
גירסה להדפסה
מספר הגיליון:
426
תאריך:
25/10/2007
ממכתבה של גב' יעל שביט, סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות ברשות המסים, למר ראובן שיף, רו"ח נשיא לשכת רואי חשבון, עולה, כי המייצגים לא מודעים מספיק למערכת החדשה שפיתחה רשות המסים, שנועדה לשרת את הלקוחות ולספק מידע מקצועי ומהיר לפניות באמצעות האינטרנט - במטרה ליעל את השירות תוך צמצום המגע הפרונטלי של הלקוחות עם המשרדים. לכן מצאה לנכון רשות המסים לציין, כי בחודש מאי 2006, עלה באתר האינטרנט של רשות המסים את מערכת "מפ"ל" (מערכת לטיפול בפניות לקוחות). מערכת "מפ"ל" מקבלת פניות מלקוחות שונים, המטופלות ע"י כ – 100 נאמני פניות הציבור ורפרנטים מקצועיים מתוך הצוות המקצועי ברשות המסים – במטה ובמשרדים השונים ברחבי הארץ. ניתן לפנות למערכת "מפ"ל" באמצעות דף הפניה באתר האינטרנט של רשות המסים שכתובתו:
מס פקס בע"מ
רח' החשמונאים 90
קומה 2
תל אביב ת.ד 20445
טל. 03-6966733
פקס. 03-6966744
אין האמור באתר מהווה יעוץ משפטי, יעוץ מקצועי, חוות דעת, סקירת המצב המשפטי ו/או הדין הרלבנטי.
ליעוץ משפטי ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין גולדמן ושות'
הנני מסכים/מסכימה לתקנון האתר.