העיתון המקצועי לענייני מסים

עורכים מקצועיים: יעקב גולדמן, עו"ד. אורי גולדמן, עו"ד
מנהל מערכת: אורי גולדמן, עו"ד

יום ד' 18.09.2024

תסדיר: 2024-09-18

שיפור בטיפול בפניות לרשות

גירסה להדפסהגירסה להדפסה
מספר הגיליון: 
493
תאריך: 
07/05/2009

עפ"י הודעת רשות המסים, הדוח השנתי לפניות הציבור בשנת 2008 באמצעות מערכת מפ"ל (מערכת פניות לקוחות), מורה על שיפור בטיפול בפניות הציבור, זמן הטיפול הממוצע בפנייה הוא כ- 11.5 ימים, שיפור משמעותי לעומת שנת 2007, אז זמן הטיפול הממוצע בפנייה היה 39 ימים. אשתקד הוצב יעד לצמצום זמן המענה הסופי, מקסימום עד 30 ימים, יעד שכאמור הושג. רשות המסים, חטיבת שרות לקוחות, השיקה במאי 2006, מערכת ממוחשבת לטיפול בפניות לקוחות באמצעות האינטרנט - מפ"ל (מערכת פניות לקוחות). המערכת פותחה במטרה להתמודד עם ריבוי הפניות באינטרנט, במגמה לשפר את השירות ולייעל אותו, תוך הקטנת הצורך במפגש פרונטלי של הלקוח עם עובדי הרשות. המערכת מופעלת באמצעות מערך של כ- 100 מנהלי פניות, במטה ההנהלה ובמשרדי הרשות ברחבי הארץ האמונים על מתן מענה לפניות הציבור באינטרנט. מפ"ל הינה מערכת מתקדמת, המנתבת את הפניות באופן אוטומטי ישירות מהאינטרנט לגורם המטפל הרלוונטי, בהתאם לאופי הפניה ומהותה. המערכת מאפשרת לכל פונה לברר את סטטוס הטיפול בפנייתו ומאפשרת לרשות להפיק דוחות בחתכי ביצוע שונים באופן המאפשר שליטה ובקרה ואיתור צווארי בקבוק.

 

מס פקס בע"מ
רח' החשמונאים 90
קומה 2
תל אביב ת.ד 20445

טל. 03-6966733
פקס. 03-6966744

info@masfax.co.il

 

 

 

אין האמור באתר מהווה יעוץ משפטי, יעוץ מקצועי, חוות דעת, סקירת המצב המשפטי ו/או הדין הרלבנטי.

ליעוץ משפטי ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין גולדמן ושות'

הנני מסכים/מסכימה לתקנון האתר.