עפ"י הודעת רשות המסים , ביום 5.12.23 , עוכב יועץ מס ועו"ד בן 47 מבית שמש (שמו אסור בפירסום) בחשד להונאה ומרמה של רשויות המס על ידי הצגת אישורים מזויפים על שירות מילואים פעיל במלחמת חרבות...
עפ"י הודעת קבוצת עזריאלי לבורסה, הוחלט בקבוצה על סגירת אתר האונליין עזריאלי.קום.
ההחלטה הגיעה אחרי שש שנים שבהן האתר פעל ונגרמו לו הפסדים של כ-330 מיליון ₪.
בהודעה לבורסה צויין, כי: "לא...
עובדי רשות המסים עוסקים בפעילות התנדבותית של לחיזוק הקשר עם הקהילה.
בעת המלחמה, עובדי הרשות ארגנו מגוון מיזמים ותרומות לסיוע וחיזוק התושבים המפונים, ולכוחות הביטחון הפרוסים בכל המדינה.
כך למשל...
מהדוח השנתי לפניות הציבור, באמצעות מערכת מפ"ל (מערכת פניות לקוחות), לשנת 2009 עולה כי חל שיפור נוסף בטיפול בפניות ציבור, זמן הטיפול הממוצע בפנייה עומד על כ- 9 ימים. בשנת 2008 עמד זמן הטיפול הממוצע בפניה על 11.5 ימים, ובשנת 2006, כשהושקה המערכת, עמד זמן הטיפול הממוצע על כ- 63 ימים. מערכת מפ"ל, המופעלת ע"י חטיבת שרות לקוחות, בניהולה של יעל שביט, סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות, הינה מערכת ממוחשבת לטיפול בפניות לקוחות המועברות באמצעות האינטרנט ונענות באמצעות מערך של כ- 100 מנהלי פניות, במטה ההנהלה ובמשרדי הרשות. המערכת פותחה במטרה להתמודד עם ריבוי הפניות באינטרנט, במגמה לשפר את השירות ולייעל אותו.