העיתון המקצועי לענייני מסים

עורכים מקצועיים: יעקב גולדמן, עו"ד. אורי גולדמן, עו"ד
מנהל מערכת: אורי גולדמן, עו"ד

יום ד' 17.07.2024

תסדיר: 2024-07-17

האוצר: פנייה להתייחסויות- חוק עידוד השקעות הון

גירסה להדפסהגירסה להדפסה
מספר הגיליון: 
531
תאריך: 
11/03/2010

♦ בחודש ינואר 2010 מונתה על ידי שר האוצר ושר התמ"ת ועדה בינמשרדית בראשות מנכ"ל משרד האוצר, מר חיים שני, ובהשתתפות מנכ"ל משרד התמ"ת, מר שרון קדמי, ונציגי שני המשרדים (להלן "הוועדה"), לבחינת מבנה התמריצים הקיים בחוק לעידוד השקעות הון, התשי"ט-1959 (להלן "החוק"). נקבע, כי המלצות הוועדה יוגשו לשרים עד ליום  20.5.10.
♦ הוועדה מעוניינת בקבלת התייחסויות הציבור והצעותיו בנושא טיפולה של הוועדה. החוק והתמריצים הקבועים בו נבחנו במשך השנים לא פעם ובהתאם לכך בוצעו תיקונים רבים במהלך השנים. הועדה בוחנת האם מבנה התמריצים הקיים בחוק כיום מהווה מכשיר יעיל בידי הממשלה לשיפור כושר התחרות של המגזר העסקי בישראל כלפי השוק הבינלאומי והשגת מטרות מרכזיות נוספות כגון תמיכה בפוטנציאל הזדמנויות התעסוקה בפריפריה וכל זאת אל מול בחינת מאפייני התעשייה בישראל, הן התעשייה המסורתית והן תעשיית טכנולוגיית העילית.
♦ כל המעוניין להציע שינויים במסלולים הקיימים בחוק, הוספת מסלולים ו/או שינויים אחרים, תוך מתן דגש על יתרונות כלכלת מדינת ישראל מול מדינות אחרות בחו"ל והתייחסות להיבטי מיסוי, מוזמן להעביר את הצעתו המפורטת בכתב לצוות תעשייה, אגף תקציבים, משרד האוצר, רח' קפלן 1 ירושלים, או בדוא"ל hock-eedud@mof.gov.il ולהעביר את כל הפרטים הרלבנטיים עד ליום 31.3.10. שאלות בנושאים טכניים ניתן להפנות לגב' תמר אוחנה מספר טלפון 02-5317221.
♦ משרד האוצר מדגיש, כי מטרת הפנייה היא קבלת התייחסויות ורעיונות בנוגע לחוק. וכי אין בפנייה זו כדי ליצור מחויבות כלפי מי ממציעי ההצעות ו/או כלפי ההצעות שיעלו, והוועדה תהיה רשאית לשקול את צעדיה בהתאם לאינטרס הציבורי. מבלי לגרוע מהאמור, הוועדה שומרת לעצמה את הזכות לפנות בשאלת הבהרה או בפנייה לקבלת מידע או כל נתון אחר למציעים, כולם או חלקם.  

מס פקס בע"מ
רח' החשמונאים 90
קומה 2
תל אביב ת.ד 20445

טל. 03-6966733
פקס. 03-6966744

info@masfax.co.il

 

 

 

אין האמור באתר מהווה יעוץ משפטי, יעוץ מקצועי, חוות דעת, סקירת המצב המשפטי ו/או הדין הרלבנטי.

ליעוץ משפטי ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין גולדמן ושות'

הנני מסכים/מסכימה לתקנון האתר.