מערך ממשל זמין השיק את הדור הבא של עמדות השירות בכנס e-gov שהתקיים ביום 19.10.10 בקריית שדה התעופה. עמדות השירות הממוחשבות משפרות את השירות לאזרח ומציעות שירות עצמי מהיר ויעיל בעזרת ממשק ידידותי ומסך מגע, בלי לעמוד בתור ובלי לחכות לשעות קבלת קהל. עמדות השירות הראשונות הושקו בשנת 2008, הוצבו בלשכות הטאבו ולשכות מנהל האוכלוסין ואפשרו לאזרחים לשלם באופן מקוון אגרת חידוש דרכון ואגרות של רשם המקרקעין. עמדות השירות החדשות שהושקו בכנס e-gov ויופצו בקרוב ברחבי הארץ, יכללו תמהיל שירותים ותשלומים מתקדם מקיף ויעיל יותר. עמדות השירות פותחו במטרה לסייע לאוכלוסיות שאינן מתמצאות באינטרנט לקבל שירותים מקוונים ללא צורך בנציג שירות. בתוך חמש שנים ייפרסו מאות עמדות במשרדי ממשלה ובמקומות ציבוריים, כמו קניונים ותחנות מרכזיות, שישפרו את השירות לאזרח ואת זמינות משרדי הממשלה.