ביום 20.10.09 אישרה ועדת הכלכלה את הצעת משרד התמ"ת (תיקון 22 לחוק הגנת הצרכן), המאפשר לצרכן לבטל עסקאות שרות כמו שירותי אינטרנט, כבלים לווין ועוד. עפ"י המצב כיום, בעסקאות למכר מרחוק לקבלת שירותים למיניהם (כמו חיבור לאינטרנט, כבלים ולווין ועוד), נכבלים הצרכנים לעסקות שירות מתמשכות בלי שניתנה להם אפשרות לבטל את העסקה, רק משום שהוחל מיד במתן השירות. תיקון החוק שאושר יאפשר לצרכנים לבטל עסקאות מכר מרחוק תוך 14 יום מקשירת העסקה או מקבלת מסמך בכתב על פרטי העסקה, אף אם הוחל במתן השירות. בכך יהיה לצרכנים פרק זמן של שבועיים ימים בו יוכלו לבחון את השירות המוצע להם ותינתן להם זכות ביטול במידה ולא ירצו להמשיך בהתקשרות עם החברה. הדיון הבא בוועדה יהיה סביב נושא גובה דמי הביטול שיהיה על הצרכן לשלם לחברות, במידה ולא ירצה בהמשך ההתקשרות.